Hulp op afstand

Voor kleine softwarematige problemen hoeven trouwe klanten zich niet te verplaatsen.

We kunnen immers problemen oplossen vanop afstand. Dit gebeurt uiteraard via een beveiligde verbinding.

Je neemt eerst contact op met ons via telefoon, mail of het contactformulier.  We polsen eerst naar het probleem , afhankelijk van de situatie kunnen we direct overgaan tot een oplossing of op een later tijdstip na afspraak bij drukte.

Er zijn wel enkele voorwaarden verbonden aan hulp op afstand.  Dit is om misbruik te voorkomen. 

Van zodra er kan overgegaan worden tot hulp op afstand, zal één van onze medewerkers je vragen om op onderstaande knop te klikken.

Alle stappen die je moet uitvoeren wordt aan de de telefoon uitgelegd.  Je zal immers een aantal zaken moeten bevestigen. 

Uiteindelijk zal je een ID en een wachtwoord zien op het scherm.  Deze geef je door aan onze medewerker.

Voor alle duidelijkheid !  Er wordt geen programma geïnstalleerd op jouw toestel.  Je mag dus gerust zijn dat alles veilig verloopt.

Voorwaarden voor het gebruik van hulp op afstand

  • Je moet volledig gekend zijn als klant , via via wordt nooit aanvaard.
  • Je moet een actieve klant zijn in de laatste 12 maanden
  • We helpen enkel klanten met een  Windows besturingssysteem vanaf versie 8.1
  • Niet elk probleem kan op afstand worden opgelost!  We bekijken elke situatie dan ook op zo een manier dat het steeds voor de klant de voordeligste en snelste oplossing is.

Hoe wordt dit aangerekend ?

We passen dezelfde tarieven toe als wanneer we bij jou aan huis zouden komen.  In dit geval betekent dit dat je je niet hoeft te verplaatsen.

Elk begonnen kwartier wordt aangerekend.