Hulp op afstand

Geen verplaatsing nodig – snel geholpen vanuit je eigen omgeving.

Bij Gunyco Computers begrijpen we dat tijd kostbaar is.  Daarom bieden we ondersteuning op afstand via een beveiligde verbinding, zonder dat er een programma op je toestel wordt geïnstalleerd.  Jij blijft volledig in controle!

Hoe werkt het?

  1. Neem contact op via telefoon, email of het contactformulier.
  2. Beschrijf je probleem en we bekijken of we het direct kunnen verhelpen of een afspraak dienen te maken.
  3. Voer jouw unieke sessiecode in die mondeling verteld wordt.
  4. We begeleiden je verder en proberen het probleem op te lossen.

Om misbruiken te voorkomen gelden enkele belangrijke voorwaarden:

  • Je moet een bekende klant zijn bij Gunyco Computers of andere divisies van Gunyco BV.
  • Je moet in de afgelopen 24 maanden een actieve klant zijn geweest.
  • Een stabiele internetverbinding is vereist.
  • Niet elk probleem kan op afstand worden opgelost.

We hanteren dezelfde tarieven als een consultatie bij ons op locatie.

Consumenten ontvangen binnen de 24 uur een betaalinstructie via email.
B2B klanten ontvangen een maandelijkse factuur op de laatste werkdag van de maand.

Een softwarematig probleem?  Wacht niet langer!  Neem nu contact en we helpen je zo verder.

Bedankt voor het invullen van ons contactformulier.  Eén van onze medewerkers neemt jouw vraag zo snel mogelijk in behandeling !