Voor kleine softwarematige problemen hoeven trouwe klanten zich niet te verplaatsen.
We kunnen immers problemen oplossen vanop afstand. Dit gebeurt uiteraard via een beveiligde verbinding.
Je neemt eerst contact op met ons via telefoon, mail of het contactformulier. We polsen eerst naar het probleem , afhankelijk van de situatie kunnen we direct overgaan tot een oplossing of op een later tijdstip na afspraak.
Van zodra er kan overgegaan worden tot hulp op afstand, zal één van onze medewerkers je vragen om op de windows support knop te klikken.
Alle stappen die je moet uitvoeren wordt aan de de telefoon uitgelegd. Je zal immers een aantal zaken moeten bevestigen. Uiteindelijk zal je een ID en een wachtwoord zien op het scherm. Deze geef je door aan onze medewerker.
Voor alle duidelijkheid ! Er wordt geen programma geïnstalleerd op jouw toestel. Je mag dus gerust zijn dat alles veilig verloopt.
Er zijn wel enkele voorwaarden verbonden aan hulp op afstand. Dit is om misbruik te voorkomen.
Voorwaarden voor het gebruik van hulp op afstand
Hoe wordt dit aangerekend ?
We passen dezelfde tarieven toe als wanneer je langskomt bij ons in de consultatie. In dit geval betekend dit dat je je niet hoeft te verplaatsen.
Elk begonnen kwartier wordt aangerekend.
Consumenten krijgen binnen de 24u een betaalinstructie in hun mailbox.
B2B klanten met btw nummer krijgen een gecentraliseerde factuur op de laatste werkdag van de maand.
Er zijn 2 soorten tarieven :
– het normale tarief voor hulp op afstand na het maken van een afspraak en aangevraagd via email of contactformulier
– het spoedtarief voor directe hulp op afstand bij telefonisch contact
© Alle rechten voorbehouden Gunyco Computers
Een divisie van Gunyco BV
Website ontworpen en onderhouden door Onlinehosting
Bedankt voor het invullen van ons contactformulier. Eén van onze medewerkers neemt jouw vraag zo snel mogelijk in behandeling !