Voor kleine softwarematige problemen hoeven trouwe klanten zich niet te verplaatsen.

We kunnen immers problemen oplossen vanop afstand. Dit gebeurt uiteraard via een beveiligde verbinding.

Je neemt eerst contact op met ons via telefoon, mail of het contactformulier.  We polsen eerst naar het probleem , afhankelijk van de situatie kunnen we direct overgaan tot een oplossing of op een later tijdstip na afspraak.

Van zodra er kan overgegaan worden tot hulp op afstand, zal één van onze medewerkers je vragen om op de support knop te klikken.

Voor alle duidelijkheid !  Er wordt geen programma geïnstalleerd op jouw toestel.  Je mag dus gerust zijn dat alles veilig verloopt.

Er zijn wel enkele voorwaarden verbonden aan hulp op afstand.  Dit is om misbruik te voorkomen. 

Voorwaarden voor het gebruik van hulp op afstand

  • Je moet volledig gekend zijn als klant , via via wordt nooit aanvaard.
  • Je moet een actieve klant zijn geweest in de afgelopen 24 maanden.
  • We helpen enkel klanten met een Windows besturingssysteem vanaf versie 10 build 22h2. Smartphones en tablets worden langs deze weg niet ondersteund.
  • Niet elk probleem kan op afstand worden opgelost!  We bekijken elke situatie dan ook op zo een manier dat het steeds voor de klant de voordeligste en snelste oplossing is.

Hoe wordt dit aangerekend ?

We passen dezelfde tarieven toe als wanneer je langskomt bij ons in de consultatie.  In dit geval betekend dit dat je je niet hoeft te verplaatsen.

Elk begonnen kwartier wordt aangerekend.

Consumenten krijgen binnen de 24u een betaalinstructie in hun mailbox.
B2B klanten met btw nummer krijgen een gecentraliseerde factuur op de laatste werkdag van de maand.

Er zijn 2 soorten tarieven :
– het normale tarief voor hulp op afstand na het maken van een afspraak en aangevraagd via email of contactformulier
– het spoedtarief voor directe hulp op afstand bij telefonisch contact

Bedankt voor het invullen van ons contactformulier.  Eén van onze medewerkers neemt jouw vraag zo snel mogelijk in behandeling !